Välkommen till P2012 Öst!

Vi är ett härligt gäng som älskar att spela fotboll och ha roligt tillsammans. Under 2023 tränar vi tre gånger i veckan, och spelar matcher på helgerna i Sankt Erikscupen.

Är du sugen på att börja spela med oss? Skicka in en intresseanmälan!

P 12 Öst
2021-04-09 12:27

Nu är hösten här och som vi ser fram emot den och få spela en massa fotboll!

Höstens träningstider (v. 33-43):

- Måndagar 18-19

- Onsdagar 18.15 -19.30

- Torsdagar 18.10 - 19.03

På torsdagar inleder vi träningarna fys/knäkontroll.

Tänk på kläder efter väder då torsdagsträningarna är utomhus. Vi vill även slå ett slag för att komma i tid till samlingarna, vara ombytt och ha vattenflaskan påfylld så vi kan sätta igång på utsatt tid.

Vi önskar att ni svarar på kallelserna oavsett om ert barn kommer eller inte då vi planerar & anpassar träningarna efter antal deltagande grabbar.

Sanktan:
Vår första match i Sanktan spelas den 19/8. Som tidigare är det minst en, men oftast två, matcher per helg fram till säsongens slut.

Samlingstiden är satt 45 minuter innan avspark. Vid samlingen ska alla vara ombytta, klara & redo att lyssna på tränarnas instruktioner.

Att ha föräldrar som publik är ju jättekul för killarna så stanna gärna kvar och heja! Coachningen överlåter vi åt tränarna men pepp, beröm och glada hejarop är självklart välkommet!

Tänk på att hålla er på motsatt långsida mot tränare och spelare. Alltså både borta- & hemmapublik delar på ena långsidan och tränare & spelare på den andra.e Anledningen är att det blir lättare för både tränare och spelare att hålla fokus

Vilka tränare som som kommer vara på vilken match framgår av kallelsen.

I appen "Min fotboll" kan ni följa killarna och lagen.

Nackamästerskapen:
I år spelar vi Nackamästerskapen 21-22 oktober så se till att boka in den helgen redan nu.

Kläder:
För "vanliga" träningsstället gäller egen beställning genom föreningswebbshopen: https://www.jarlaif.se/sida/?ID=316597

Matchställ: Matchtröja (vit), svarta shorts, vita strumpor & benskydd. Så även påfylld vattenflaska.

Föreningsuppdrag - Bemanning i caféet Nacka IP:

V. 39 (måndag-torsdag samt lördag-söndag) har P12 öst tilldelats turen att bemanna caféet på Nacka IP vilket görs ideellt av föräldrar till spelarna. Bemanning av föräldrar kommer senare & när det närmar sig.

Övrigt:

Glöm inte att vi har en Whats up grupp. Syftet med gruppen är att kunna kommunicera snabbt, vid ex. behov av skjuts/samåkning till matcher, om ert barn fått förhinder att komma på träningen/matchen samma dag och så klart ställa snabba frågor som rör grabbarnas fotboll.

Spelade matcher
Inga aktiviteter inbokade